Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































lördag 29 maj 2010

Friends 4-ever


"Allt är möjligt" sjunger Fredrik/Misconduct i stereon denna tidiga fredagsmorgon. Och visst är det så. Det mesta i alla fall. Som att baka hundra frallor extra till en beställning. "Det här klarar vi" säger jag och tittar min trogna arbetskompis djupt in i degbunken. Ännu orkar hon arbeta mina degar. Visst trilskas hon ibland, men hon ställer alltid upp till slut. Finns alltid vid min sida. Det kallar jag en riktig vän. De säger att jag förtjänar någon bättre. Någon större och starkare.

Någon bättre? Fnys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar