Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































torsdag 20 maj 2010

Peppad

Jag håller på att anordna en författarkväll på cafét och jag är så peppad. Utan musik vore livet aptrist. Likaså utan något gott att äta. Men utan litteraturen.. Nej, jag orkar inte ens tänka tanken till slut.

Återkommer om datum, men någon gång i juli. Upplägget är att fyra värmländska författare samlas på cafét för att berätta om sig själva, sitt skrivande och för att läsa högt ur sina böcker. Tre av de fyra är mer eller mindre klara men jag väntar med att namnge dem tills allt är säkert.

Jag hoppas så innerligt att folket kommer. Snälla, snälla kom! De förtjänar en stor publik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar