Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































torsdag 22 juli 2010

Kära dagbok

Vi har haft vår, som jag ser det, första seriösa spekulant på cafét. Han verkar duktig och veta vad han vill. Han har haft flera företag som han har jobbat upp så de går bra. Känns ju skönt för man vill ju inte att några amatörer ska ta över vårt kära café. Eh.. Om han köper det kommer cirkus arton mjölsäckar att lyftas från mina axlar. Senare på kvällen kommer jag gråta mig till sömns och undra vad tusan vi har gjort!?

3 kommentarer:

  1. Ja, det är bättre med en seriös,
    än en utan klös.
    För det måste man ha,
    även en stor kämpaådra.

    Lasse(som har slutat blogga)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att han är både seriös, har ös och klös!

    Varför har du slutat blogga?

    SvaraRadera
  3. Har kommit till vägs ände, så att säga, men lite tråkigt, att man får så lite respons på inläggen.

    Lasse(kanske kommer igen i annan tappning)

    SvaraRadera