Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































fredag 30 juli 2010

Tack för senast

Ni kom i torsdags. Det gläder mig. Tack. Hoppas ni hade det bra. Alltid lika trevligt att träffas. Jag är otroligt besviken på mig själv för att jag inte tog några kort. Det spelar ingen roll vem jag skulle träffa eller vilken plats jag skulle besöka, jag skulle aldrig komma ihåg att ta ett kort. Tar ju inte ens kort på mina egna barn för tusan!

Som ni märker så bloggar jag inte lika mycket som back in the old days (typ två veckor sedan). Vi tror att vi eventuellt, kanske och förhoppningsvis har hittar en köpare. Jag skriver TROR för jag vågar inget annat. Jag är hemskt försiktig med att tänka tankar som skulle innebära att man hoppas på för mycket och slutar besviken. Hur som helst är en stor del av mig pausad tills jag VET hur det blir.

10 kommentarer:

  1. Kommer du att fortsätta blogga sen när ni om ni säljer? Det måste du ju!

    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Äntligen, skall man drista sig att säga, folket kommer när det blir nåt intessant.
    Bra, tycker Lasse
    Har börjat med Facebook

    SvaraRadera
  3. Är tillbaks på bloggen.
    Kunde ej låta bli.

    Lasse

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Fasen vad jag lyckades krångla till det med att ta bort två kommentarer här. Är nybörjare på detta ju.

    Om jag ska fortsätta blogga? Vet ej. Kan nog inte bli en som din braiga Elionor. Min vardag är för trist för andra! Men kanske om något särskilt ämne. Som det här med att hjälpa utsatta barn eller mitt nördiga nya intresse för levande föda.. Kram!

    SvaraRadera
  7. Min braiga??? Gud min vardag är väl inget rolig för andra heller, bara att jag gillar att skriva om den :)
    Jag hoppas innerligt att du fortsätter på ett eller annat sätt iaf, läser varje dag!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Kan bara instämma i vad föregående skrivare skrev, håll ut det kommer inspiration, när Du minst annar.

    Lasse

    SvaraRadera
  9. Tack Elionor och Lasse. Er uppmuntran gör mig faktiskt lite sugen på att starta en ny blogg!

    SvaraRadera
  10. Det tar vi som ett löfte ;)

    Massa kramar!

    SvaraRadera