Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































fredag 18 juni 2010

Inge gott?


Jag har aldrig gillat marmelad. Alltså godismarmelad. Marmelad att ha på mackan gillar jag. Men inte sådana där sockrade bitar eller gröna kulor och allt vad det är. Dels tycker jag inte om konsistensen. Dels gillar jag inte sockret utanpå. Därför är det en stor gåta även för mig själv att jag idag har gjort godismarmelad till cafét. Med tranbärsjos. Fråga mig inte om den blev bra för jag tycker ju inte om marmelad. Om jag absolut måste göra ett utlåtande så får jag väl säga att det är ungefär lika äcklig som annat marmeladgodis jag provat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar