Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































tisdag 8 juni 2010

Mesigt gjort


Nu har jag gjort de där messmörstryfflarna jag pratade om. De vart goda. De smakar inte så jättemycket messmör eftersom chokladsmaken är ganska markant. Chokladen innehåller 7o% kakao. Samtidigt är det just det som är gott. De är inte så söta heller som man kanske tänker när det gäller messmör. Jag lägger in receptet imorgon. Minns även att jag är skyldig er ett recept sedan tidigare.

2 kommentarer:

  1. Verkar kanongoda! Vi kommer kanske ner o fikar i eftermiddag, hoppas de finns kvar då :)

    Kram Elienor

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Jag är så glad för dig och alla andra som kommer och fikar hos oss. Vi har faktiskt världens bästa och trevligaste gäster om jag får säga det själv!

    SvaraRadera