Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































onsdag 30 juni 2010

Ingen hit


Jag har aldrig utgett mig för att vara en tuff person. Ingen särskilt råbarkad typ. Till exempel har jag inga problem med att berätta att jag om vintern gärna avnjuter en kopp värmande närande välling. Med några russin i. En favorit är klassikern Gyllenmust. Idag har jag använt havremjölet för att göra de kex som det finns recept på baksidan av förpackningen. Tyvärr var de rätt torra och inte så goda helt enkelt. Kom och köp vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar