Recept


Mer än ett café

Kungsgatan 38, 681 30 Kristinehamn, Tel: 0550 - 50 10 40







Välkommen!

Måndag - Fredag 9 - 18, Lördag 10 - 15, Söndag stängt





Vi bakar bröd varje dag. Köp gärna med.

Vi gör smörgåstårtor på beställning. Vegetarisk eller mjölkfri? Inga problem. Det fixar vi.































onsdag 9 juni 2010

Vad ska man tro?

Är jag en "bitch" eller ej?
Kan det verkligen vara sant att jag glömmer kokboken på cafét gång efter gång?
Kanske är det så att jag bara lovar och lovar?
Kanske kommer jag aldrig att lägga ut de där recepten?
Spänningen stiger här på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Det är väl det som tidens melodi, att förbise saker o ting, är ju inte så konstigt, med så många Fe(järn) i elden.
    Laurentius(Lars eller Lasse)

    SvaraRadera
  2. Varför göra idag det jag kan göra imorgon?

    Ha det bra!

    SvaraRadera